🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی غزل آرامش
تاریخ تولد: 1353/09/20
جنسیت: زن
شهر:
بیوگرافی:

آرامشم از فرط ضعف و ناتوانى نيست

آتشفشان هم سالها آرام مى ماند!

آخرین اشعار غزل آرامش

فنجان فرصت

غزل آرامش 30 فروردین 1403

عرشیان، “اهل بهشت” اول خطابت کرده‌اند

بعد از آن اما، سزاوارِ عذابت کرده‌اند

غزل

خوانش: 129

سپاس: 7

تعداد نظر: 10

باغبان هستى

غزل آرامش 21 آذر 1402

اوج می‌گیرم به ترفندی که در شأن من است

می کشم سر تا دماوندی که در شأن من است

غزل

خوانش: 212

سپاس: 6

تعداد نظر: 9

در ازدحام بی‌کسی

غزل آرامش 03 آبان 1402

 

شب آشیانه می‌شود که نور را بغل کنی

غزل

خوانش: 309

سپاس: 8

تعداد نظر: 9

هنوز بيدارى؟

غزل آرامش 16 مهر 1402

قلمزنی‌‌ست دلم؛ زخم سینه‌ام ‌کاری

مرور می‌کُنَدَم ضربه‌های تكرارى

غزل

خوانش: 317

سپاس: 7

تعداد نظر: 9

تعداد نقد: 4

خانه ى پروانه‌ها

غزل آرامش 12 خرداد 1402

خلوتِ خاموش جانم خانه‌ی پروانه‌هاست

قصه‌ام آغشته با افسانه‌ی پروانه‌هاست

غزل

خوانش: 296

سپاس: 13

تعداد نظر: 6