🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آستین درد

(ثبت: 5733) فروردین 6, 1397 

آنگاه که به تو خیره می شوم
    همچنان که  جهانم تیره می شود؛
       آستین درد را افشانده ام
      جریحۂ فرقت بر تنم دیده می شود.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا