🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شبنامه3 «تب خالِ هذیان»

(ثبت: 5907) اردیبهشت 7, 1397 

تب خالِ هذیان 

   پس از شامِ سنگین    

                            به صرفِ خوراکِ باور

    و  هجمۂ چرکابه های دروغین

 که پاسی از شب را  به ستیز می گریخت.

 صبح، رجعتِ تبِ سرخِ عدم 

     آیاتِ آبله      نهنگِ فرسخ ها

  دور از ساحلِ امید   خواب می دید

   که بلکه پیامبری  بلعیده باشد 

 لب گزیدن   نصرتِ واژۂ «من» 

  عفونتِ تب خالِ هذیان

        و میعادِ لبِ مرگ….

 
6 اردیبهشت ماه 1397

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا