🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محمد علی آدم پیرا

خرناسۂ استبداد    

      

سپید

خوانش: 636

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

تب خالِ هذیان 

   پس از شامِ سنگین    

سپید

خوانش: 443

سپاس: 1

إقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذي شَیْطانٌ»

   

سپید

خوانش: 228

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

با لبان دل ریش هر حادثه ،دلسرد

 ای امید دل مغموم من

خوانش: 224

سپاس: 1

آنگاه که به تو خیره می شوم

    همچنان که  جهانم تیره می شود؛

خوانش: 511

سپاس: 1

پر بی توان خلیده، که بگرده دونه ها را

که ز جان ز کف رمیده، که ببرده لونه ها را

خوانش: 212

سپاس: 1

من زلف پریشانت، آن عشوه بی مانت

غم را که چو حیرانت این جان چه بیافشانت؟

خوانش: 498

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 و باد پنجره ها را وانمود، 

               از دریچه ای مرارت انگیز

خوانش: 439

سپاس: 0

تعداد نظر: 6

ظهورت بی واسطه

                                       جهنمی ست

سپید

خوانش: 228

سپاس: 2

«می خواستم ای دوست که یارت باشم»

در خاک رهت گرد لباست باشم

رباعی

خوانش: 206

سپاس: 2

تعداد نظر: 7

لبانت زمزمۂ کیست؟

   «وَالسَّمَاءِ وَمَا بَنَاهَا»   

سپید

خوانش: 454

سپاس: 0

 عشقت را پروانه ای خواهم کرد

که با احتضار بی شمعیش بسوزد.

سپید

خوانش: 375

سپاس: 2