🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حدیثِ لبِ ساقی

(ثبت: 5853) فروردین 28, 1397 

إقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذي شَیْطانٌ»
   
    جام ها پیاله پیاله در جان
       
          گلخون   لبِ ساقی  
  
   بریده اند               بسترِ وصلم
 
           چنان که آشیانۂ زلفت را

   و در خانۂ تزویر 
        
              که بر مغز افساری از بیگاری ست

   از هزاران ریسمانِ پاره اندر پاره در خیال

  و غریوِ وحدهُ وحدۂ نفرت بیزِ   
                            سر بر دادگانِ خون آشام

ای ساقیِ لاله افشانده تر از گل 
   
 ای «فسخِ عزیمتِ جاودانه» 
  
   از من      از تو      از ما بخوان

إقْرَأْ ….

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 30, 1397

    سلام نور چشمم

    آفررررین ها بر تو  عزیز جان

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا