🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آسمان

(ثبت: 260217) خرداد 16, 1402 

#آسمان

آرزوها را
معکوس می دویم
و در بی نهایت تصویر ها
فقط یک سقوط
زمزمه می کند آبی آسمان را

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا