🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آل سقوط

(ثبت: 5961) اردیبهشت 17, 1397 

آل سقوط(سعود)

بر قوم ابوجهل، سعودی لعنت

بر حامی صهیون یهودی لعنت

بر قاتل کربلای رمی جمرات

بر داعش و تکفیر صعودی! لعنت

#رضا_زمانیان_قوژدی 

بر آل سعود نا مسلمان، لعنت

بر خائن قبله گاه ایمان، لعنت

یکبار؟ نه، صدبار؟ نه، ده ها ملیون

اندازه ی جمعیت ایران، لعنت

۹۶/۰۳/۲۹ 

دیروز یهود درس ایمان می داد!????

با آل سقوط! دل به شیطان می داد????

با نام حقوق بشری قلابی…

یک فاتحه بر حقوق انسان می داد????

۹۶/۰۳/۲۹ 

#رضا_زمانیان_قوژدی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 19, 1397

    سلام و درود 

    آفرین به طبع  و شعور  آن عزیز جانم 

    لعنت به آل سعود یهود در حالِ سقوط

    در پناه حق 

    • رضا زمانیان قوژدی

      اردیبهشت 19, 1397

      سلام و عرض ارادت و احترام حضرت استاد جان.انشاءالله که بزودی شاهد در هم پیچیده شدن بساط این ابوجهل های زمان خواهیم بود.

      مانا باشید

  2. درود ها جناب زمانیان عزیز                

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا