🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آن دزدِ گُنده

(ثبت: 7236) آذر 14, 1397 

آن دُزدِ گُنده، وسّطِ ميدان، مقام داشت

رويش گِريم كرده و خيلي شريف بود

از دزدهاي خرده كه ايراد مي‌گرفت

جدّيّ و خيرخواه و متين و ظريف بود

ناديدني به جيب همه، راه داشت و

در حرفه‌ي شريف خودش بي‌حريف بود

نامش مدير كلّ و فقط فخر مي‌فروخت

تا بود چاپلوس به دورش، رديف بود

جايش هميشه در صف اوّل.  قبول حق!

از کتاب طنز تلخِ شیرین- محمدعلی رضاپور

ديگر، كسي نگفت عقيدَه‌ش ضعيف بود.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا