🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بگذر…

(ثبت: 267048) دی 24, 1402 

 

بزرگوارانه بگذر هان!

ای جان!

چونان ماه تابان

که می گذرد آسان

از بی مرامی تاریکی

 

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

نظرها
  1. درودها جناب دوست
    بااشتیاق خواندم
    گل کاشتی 🙏🍃🌿💐🌿🍃🙏

    • سلام ها و درودها و سپاس ها یتان
      جناب یزدانی گرانقدر
      به مهر خوانده‌ اید بزرگوار
      🍃🍃🌿💐🌿🍃🙏❤️
      🙏

  2. مينا امينی

    دی 24, 1402

    درود هنرمند بزرگوار
    مانا باشید به مهر
    ممنونم از اشتراک گذاری 🌸🌸🌸

    • درود و سپاس تان بزرگوار
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان 🌺🌺🌺🌺

  3. درود جناب رضاپور
    پاینده باشید 🌹🌹

    • درود و سپاس تان
      زنده و سرزنده باشید جناب سید حسینی 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا