🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گمنامی

(ثبت: 266722) دی 16, 1402 

 

این همه(/ این قَدَر) فکر نکونامی بیهوده نباش

مُهر تأیید خدا، بر ورق گمنامی ست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود
    واقعآ همه چیز در گمنامی ست

  2. علی میلادی

    اسفند 4, 1402

    به قول حاج قاسم :
    باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم!
    آنکس که باید ببیند، می‌بیند…!

    درود بر شما 👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا