🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گمنامان

(ثبت: 266721) دی 15, 1402 

 

مُرده، آن نیست که نامش به نکویی نبرند

چه بسا نبض خدا در رگ گمنامان است.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. (سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرگز)
    مرده آن است که نامش به نکویی نبرند)
    چه بسا نبض خدا در رگ ِگمنامان
    است.
    درود بر شما کار قشنگی است
    🌺🌺🌸🌸🍃

  2. صفا یغمایی

    دی 15, 1402

    درودبرشما
    آفرین.آفرین.آفرین
    خیلی زیباست رفیق عزیز
    🌺🌺🌺

  3. درود بر شما 🌹🌹

  4. طارق خراسانی

    دی 16, 1402

    سلام

    مفردی زیبا و‌عالی ست

    آفرین

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏👏🌱

    • سلام و درود و ارادت
      جناب استاد بابا طارق عزیز
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان ❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا