🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آن روز که نور خوردم

(ثبت: 255419) بهمن 5, 1401 

 

آن روز که نور خوردم
به باغ صفا رفتم
شاخه ای از گل عرفان چیده
آن را خشکانده
و لای دفتر بلورین گذاشتم…
در آن سر باغ
بر لب ایوان عشق نشسته
چای معرفت نوشیدم…
در سوی دیگر
درختانی را دیدم
که از ثمر دانش خم شده اند
چند سطلی دانش اکنون دارم…
چه زیباست این باغ مهجور
در آن سر عشق…

 

سید عرفان جوکار جمالی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    بهمن 5, 1401

    درود بر شما جناب جوکار گرامی💐🙏🌺

  2. طارق خراسانی

    بهمن 5, 1401

    سلام و درود

    بسیار زیبا

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا