🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شور مستی

(ثبت: 261734) تیر 18, 1402 

 

آرزو دارم ببوسم ساقی میخانه را
مستم و با ترس می‌بوسم لَبِ پیمانه را

مستم و با آن همه مستی نچرخانم زبان
شور مستی میکند رسوا دل دیوانه را

همچو شمعم آتشی دارم درون سینه ام
گرد من باید بچرخانی. گل و پروانه را

غالبا نامهربانی زخمِ روحِ شاعر است
گاه گاهی مرحمت کن شعرِ این ویرانه را

یادِ آیینِ بِلادِ نامسلمانی بخیر
این مسلمانی پراند عاشِق مستانه را

 

سید عرفان جوکار جمالی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا