🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی سید عرفان جوکار جمالی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: یزد
بیوگرافی:

سید عرفان جوکار جمالی
شاعر، نویسنده، محقق و نظریه پرداز
متولد 1379
ساکن یزد

آخرین اشعار سید عرفان جوکار جمالی

کبر و ریا

سید عرفان جوکار جمالی 26 تیر 1402

 

خسته ام از مردمِ گندم نمایِ جو فروش

غزل

خوانش: 77

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

رواق عاشقی

سید عرفان جوکار جمالی 21 تیر 1402

 

اهلِ دل هستی اگر، بگشا گره از مشکلی

غزل

خوانش: 70

سپاس: 1

تعداد نظر: 5

شور مستی

سید عرفان جوکار جمالی 18 تیر 1402

 

آرزو دارم ببوسم ساقی میخانه را

غزل

خوانش: 105

سپاس: 0

هُرمِ دل

سید عرفان جوکار جمالی 12 تیر 1402

 

کاهم ولی هُرمِ دلم خرمن بسوزاند

غزل

خوانش: 74

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

داغِ شقایق ها

سید عرفان جوکار جمالی 02 تیر 1402

 

تمام شهر را گشتم، نَدیدم رویِ ماهت را

غزل

خوانش: 89

سپاس: 0