🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سید عرفان جوکار جمالی

 

خسته ام از مردمِ گندم نمایِ جو فروش

غزل

خوانش: 79

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

اهلِ دل هستی اگر، بگشا گره از مشکلی

غزل

خوانش: 71

سپاس: 1

تعداد نظر: 5

 

آرزو دارم ببوسم ساقی میخانه را

غزل

خوانش: 110

سپاس: 0

 

کاهم ولی هُرمِ دلم خرمن بسوزاند

غزل

خوانش: 76

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

 

تمام شهر را گشتم، نَدیدم رویِ ماهت را

غزل

خوانش: 92

سپاس: 0

کرده ام گم من ورایِ خویش اصلِ خویش را

می دَرَم خود را که یابم رازِ جعلِ خویش را

غزل

خوانش: 96

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

امشبی را با دلم سر کن نگارا جانِ من

عجز و سوز و خواهشم را بین خدارا جانِ من

غزل

خوانش: 90

سپاس: 0

 

بی وفا بین سوختم از داغِ ناپیدایِ دل

غزل

خوانش: 75

سپاس: 0

 

گر جهان آویخته بیداد شد تو داد کن

غزل

خوانش: 87

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

 

در وَفایِ تو بمانم تو نَمانی بی وفا

غزل

خوانش: 61

سپاس: 1

 

روزِگاری می‌رود عمرِ گِران آگاه باش

غزل

خوانش: 84

سپاس: 1

 

تا که من هستم بگو دیوانه می‌خواهی چکار؟

غزل

خوانش: 51

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

ای بشر در این جهان آغازِ پایانی نباشد

غزل

خوانش: 75

سپاس: 0

امشبم که باز غم دارم نیامد باز هم

مثلِ باران اشک می بارم نیامد باز هم

غزل

خوانش: 65

سپاس: 0

 

ای بشر جز نام خوش چیزی نمی‌ماند برایت

غزل

خوانش: 78

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

ای نسیم هوشیاری از جوانی ام مپرس

غزل

خوانش: 84

سپاس: 3

 

اهلِ دل هستی اگر، بگشا گره از مشکلی

غزل

خوانش: 74

سپاس: 1

 

دل به داغت مبتلا کردم، چرا کردم چرا؟

غزل

خوانش: 58

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

گرچه پیرم ناز نازان، کیمیا آورده ای

غزل

خوانش: 77

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

 

ای صَنَم یادِ تو امشب عشق بازی می‌کند

غزل

خوانش: 93

سپاس: 2

تعداد نظر: 2