🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آن مرکب ایمان تو گر لنگ شود

(ثبت: 243277) آذر 13, 1400 

رباعی

آن مرکب ایمان تو گر لنگ شود

پرونده ی کار نیک بی رنگ شود

حالا بنگر عیب تو در دفتر خویش

اعمال تو پست و ناهماهنگ شود

فرخ لقا فتحی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    آذر 13, 1400

    🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    آذر 13, 1400

    سلام

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏🌹🌹🌹🌿

    • فرخ لقا فتحی

      آذر 13, 1400

      سلام استاد
      سپاسگزارم از حضور همیشه سبزتون

  3. درودها بانو موفق باشید🌸👌🌸🌸

  4. خسرو فیضی

    آذر 13, 1400

    . مهر بانوی ارجمند
    . کاش . . بزرگی می کردید و به صفحه
    . شاعران نظر می نوشتید
    . ایام بکامتان باد 🌸🌿🌸

    • فرخ لقا فتحی

      آذر 13, 1400

      سلام
      سپاس از حسن نظرتون
      بروی چشم حتما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا