🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی فرخ لقا فتحی
تاریخ تولد: 1340/01/24
جنسیت: زن
شهر: قائمشهر
بیوگرافی:

متولد فرودین ۱۳۴۰ و زاده خطه ی شمال ایرانم
عاشق خواندن و نوشتنم چه نثر چه نظم
نوشتن یک زایش آموختن یک بینش
فرخ لقا فتحی

آخرین اشعار فرخ لقا فتحی

فرزند نفاق

فرخ لقا فتحی 03 اردیبهشت 1401

رباعی

فرزند نفاق قلب ما را خون کرد

رباعی

خوانش: 146

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

میلاد امام مجتبی

فرخ لقا فتحی 28 فروردین 1401

رباعی

امشب به جهان نور خدا آمده است

رباعی

خوانش: 169

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

باران دعا

فرخ لقا فتحی 15 فروردین 1401

رباعی

باران دعا رسیده در خانه ی ما

رباعی

خوانش: 194

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

لحظه ی دیدار

فرخ لقا فتحی 10 فروردین 1401

رباعی

هربار که با عشق تو بیدار شدم

رباعی

خوانش: 146

سپاس: 3

محتاج توام

فرخ لقا فتحی 06 فروردین 1401

رباعی

محتاج توام خانه خرابم نکنی

رباعی

خوانش: 182

سپاس: 2

تعداد نظر: 1