🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لحظه ی دیدار

(ثبت: 246621) فروردین 10, 1401 

رباعی

هربار که با عشق تو بیدار شدم

سرمست ز آن لحظه ی دیدار شدم

زیباست به لبهای تو اندیشیدن

آن گاه که خندید و گرفتار شدم

فرخ لقا فتحی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا