🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرزند نفاق

(ثبت: 247233) اردیبهشت 3, 1401 

رباعی

فرزند نفاق قلب ما را خون کرد

محراب دعا را به جفا گلگون کرد

حیدر نه فقط امام عشق من و توست

قلب همه را به ضربتی محزون کرد

فرخ لقا فتحی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    اردیبهشت 3, 1401

    درود بانو فتحی عزیز
    رباعی زیبایی است
    عرض تسلیت ایام
    🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 3, 1401

    فرزند نفاق قلب ما را خون کرد
    محراب دعا را به جفا گلگون کرد

    حیدر که امامِ عاشقان می باشد
    قلب همه با رفتن خود محزون کرد

    سلام و درود

    عرض تسلیت

    در پناه خدا 🌹🌹🌹

  3. مدینه ترکاشوند

    اردیبهشت 3, 1401

    سلام ودرود بر بانوی زیبا قلم
    بسیارزیبا عزیز
    طاعات وعباداتتون قبول
    التماس دعا👏🏻👏🏻🌼🌼🌸

  4. صفا یغمایی

    اردیبهشت 3, 1401

    درودبرشما بانو وایام تسلیت
    🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا