🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آواز ماه_ هفت

(ثبت: 1776) خرداد 30, 1395 
آواز ماه_ هفت

با دلم بارقه ی ابر به آواز چه کرد
هرم آن شعله ی آغوش در این ساز چه کرد

 

 

– بچگیام-
سی خرداد نود و پنج

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):