🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غم دیرین

(ثبت: 2413) شهریور 16, 1395 
غم دیرین

باز به سوز دل زدی غرق خیال می شوم
با غم کهنه ام چرا قصه دراز می کنی

.

-بچگیام –

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):