🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل آزار

(ثبت: 2412) شهریور 16, 1395 
دل آزار

1

همیشه حجم کوچک

نمی شودها

بر سیل آزاد اندیشه

سنگینی می کند

###

2

سخت است

به دنبال دلایلی

برای فهمیدن بگردی

وقتی نفهمی ها

آزارت می دهد

####

3

دیگر خسته تر از آنم

که به دلیلی

برای فهمیدنت

بیاندیشم

###

4

چرا نمی فهمی

وقتی ستون

این خانه ی احساس

شکسته

چه فرقی می کند

پرده ای حریر

اگر بر قامت پنجره

می آویخت

####

5

چند فصل دیگر

تمام این فاصله را

با شعری در آغوش

نادیده بگیرم

.

– بچگیام –

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):