🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار فاطمه خجسته

دانه ای در دل بی تاب دقایق بودم

لحظه ای خاک مرا روح حیاتم دادی

تک بیت

خوانش: 619

سپاس: 3

فاطمه خجسته

اشک شمع

فاطمه خجسته 30 شهریور 1395

.

یک شانه ی خمیده در آغوش خسته را 

تک بیت

خوانش: 567

سپاس: 2

فاطمه خجسته

تار غم

فاطمه خجسته 24 شهریور 1395

تار شب های غمت بافت به فرمایش عشق 

زیر و روهای نخ از صبر که ناچیز نبود 

تک بیت

خوانش: 899

سپاس: 4

فاطمه خجسته

غم دیرین

فاطمه خجسته 16 شهریور 1395

باز به سوز دل زدی غرق خیال می شوم

با غم کهنه ام چرا قصه دراز می کنی

تک بیت

خوانش: 521

سپاس: 3

فاطمه خجسته

دل آزار

فاطمه خجسته 16 شهریور 1395

1

همیشه حجم کوچک

سپید

خوانش: 434

سپاس: 2

فاطمه خجسته

آشفته

فاطمه خجسته 15 شهریور 1395

1

همیشه حجم کوچک

سپید

خوانش: 384

سپاس: 1

فاطمه خجسته

اشک

فاطمه خجسته 13 شهریور 1395

بغض یک روز که تا عمق گلو پای رساند

در شبم ثانیه ای اشک چکان می گذرد

تک بیت

خوانش: 539

سپاس: 5

فاطمه خجسته

بارش

فاطمه خجسته 11 شهریور 1395

1

آنقدر دوست داشتنت

سپید

خوانش: 451

سپاس: 2

پای طوفان ها ستون اعتمادم را شکست

بعد از آن هوهوی ویرانی چه را باور کنم

تک بیت

خوانش: 720

سپاس: 2

منم آن شعر که هر حکم تو آزادش کرد

بند من! نقض قوانین طلایی دارد

تک بیت

خوانش: 522

سپاس: 1

1

تو را

سپید

خوانش: 400

سپاس: 2

سپید

خوانش: 396

سپاس: 1

1

کم کم به

سپید

خوانش: 397

سپاس: 0

1

پیش از

سپید

خوانش: 465

سپاس: 1

1

از آن مهمان نوازی

سپید

خوانش: 455

سپاس: 1

1

ای شوکران ترین ممنوعه

سپید

خوانش: 413

سپاس: 2

دل که ویرانه ترین خانه بر آب است ولی

چشمه ی اشک ندارد سر شیون چه کنم

تک بیت

خوانش: 415

سپاس: 1

فاطمه خجسته

ناسپاس

فاطمه خجسته 25 مرداد 1395

.

حق در رفتنت 

سپید

خوانش: 756

سپاس: 4

1

در آسمان

سپید

خوانش: 460

سپاس: 5

1

از آن همه راه

سپید

خوانش: 417

سپاس: 1