🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آینه

(ثبت: 212514) مرداد 6, 1398 

عطش های درونم را
به عشقت آبیاری کن
نباشی فصل پاییزم
هوایم را بهاری کن

من از باغ نگاه تو
گلای پونه میچینم
شبیه آینه هستی
خودم رو در تو میبینم

تو مثل صخره ها امنی
شبیه قله ها مغرور
تو مهتابی که میپاشی
به شام تارِ دنیا نور

توی چشمای جادوییت
یه دنیا قصه خوابیده
شبیه جنگلی سبزی
که رویاهاشو بخشیده

هوای شعر من حالا
مثل دریای طوفانیست
چه ابیاتی که در وصفت
درون سینه زندانیست

به چشمای هراسونم
تو تنها مرد دنیایی
تمام آدما دیوَن
تویی که خوب و زیبایی

#پریسا_منصوری((#پپورا))

 

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    مرداد 6, 1398

    سلام و درود

    سلیس و روان …

    دستمریزاد

    🍃🌸🍃🌸🍃

  2. شبیه آیِنهِ هستی = با دو کسر کشیده ” یِ ” هِ ”

    توی چشای جادوییت

    مثال دریا طوفانیست

    سلام این سه مصراع به نظر من اینطور روان تر و بهترند

  3. امیر جلالی

    مرداد 6, 1398

    شروع اثر زیبا و عاشقانه شما ریتم ترانه نداشت اما بعد از بخش اول ، موسیقی ترانه پیدا می کرد. واژه ها همراه با قانون ترانه چیده شده بودند و آهنگی خوش داشتند.البته دو جا افتادگی در ریتم وجود داشت که زیر سایه احساس زیبای شاعر دیده نمی شود . بهره بردم و دلنشین بود نیز… درود بر شما

  4. طارق خراسانی

    مرداد 6, 1398

    سلام و درود
    خیر مقدم 🌺
    به وبسایت شعر پاک خوش آمدید
    اگر ترانه ها اینگونه ی باشند تحول بزرگی در ترانه سرایی بوجود می آید.
    بسیار زیبا ست

    به چشمای هراسونم
    تو تنها مرد دنیایی
    تمام آدما دیوَن
    تویی که خوب و زیبایی

    بند بالا، بیت زیبای مولو ی را در ذهنم تداعی کرد
    دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
    کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

    منتظر اشعار زیبای دیگرتان هستم.
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا