🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آیین مردی یم علی

(ثبت: 2468) شهریور 27, 1395 

آیین مردی یم علی

 

**

 مولایه من مولاعلی

 مولایه من مولا ولی

 اولی یه من اولی علی

 اولی یه من اولی ولی

**

 اول و آخرم علی

 عشق پیمبرم علی

 نمازاول علی

 نماز آخرم علی                                                                   

**

 تو عشق اول م علی

 تو عشق آخرم علی

مهتر و کهترم علی

 کافی  کاف من علی

**

**

 عابد اولم  علی

 که شیر  شرزه ام علی

 تو حب اول م علی

 تو حول محکم م علی

**

 **

 شافی درد من علی

 کافیه  عشق من علی

 باقی باغ من علی

 سبزه چشم من علی

**

دست گیر دست من علی

 شب خیز شهر من علی

 عابد شهر من علی

 عاشق شهره ام علی

**

 طبیب درد من علی

 حبیب حب من علی

 آرام بغض من علی

 آرام قلب من علی

**

 زاده یه کعبه ام علی

 شهید سجده ام علی

 آیین مردی یم علی

 تما م هستیم علی

**

 به وقت زادن نم علی

 به وقت مردنم علی

 ورد  زبان من علی

 ختم دعای من علی

**

 

 هزار و یک ترانه

 دفتر دهم ( کلاسپیدها)

 نام ترانه: مولایه من مولاعلی

اشعار آیینی

 حسن بذرگری ( آیین نیشابوری)

 توضیحات: سرایش95/6/27- بداهه

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درودبرشما عزیز و بزرگوار
    بهره مند شدم از شعر بسیار زیبا یتان

    شاد باشید و بسرا یید
    عیدغدیر بر شما مبارک
    ……………………………………………………………………….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا