🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اردیبهشت

(ثبت: 225706) اردیبهشت 4, 1399 

 

گل های سرخ خانه دوست دارند
آمدن اردیبهشت را
از پشت پیچ نازک فروردین
آن سان که دوست دارم آمدنت را
از پشت پیچ خلوت کوچه

نادر ابراهیمیان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مستانه دادگر ( ماهور)

    اردیبهشت 5, 1399

    💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا