🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار نادر ابراهیمیان

 

من شعرهایم را

سپید

خوانش: 211

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

سپید

خوانش: 166

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

گل های سرخ خانه دوست دارند

سپید

خوانش: 190

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

دلم می سوزد

سپید

خوانش: 162

سپاس: 0

صدای باد می آید

و دختر گل فروش

سپید

خوانش: 273

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

کنار پنجره ی یک اتوبوس

با احساسات سرکش که مهار نمی شود

سپید

خوانش: 175

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

من یک معلمم

چون دانه های بکر برف

سپید

خوانش: 175

سپاس: 2

تعداد نظر: 8

با کدامین زمستان به سفر رفته ای؟

که هیچ بهاری آغازت نمی کند

سپید

خوانش: 953

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

سال هاست

قطاری در سرم ایستاده است

سپید

خوانش: 211

سپاس: 2

تعداد نظر: 9