🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کلاغ ها

(ثبت: 223462) اسفند 15, 1398 

 

دلم می سوزد
برای درختانی که روزی سبز مخملی بودند
و آسمانی که روزی آبی
و ابرهایی که روزی بارانی
و جوهایی که روزی نقره ای
دلم می سوزد
برای ماهی هایی که روزی قرمز شنا می کردند
و گنجشک هایی که روزی قهوه ای روشن می خواندند
و کبوتر هایی که روزی سپید می پریدند
دلم می سوزد برای شهرم
که چشم هایش از این همه دود می سوزد
و کلاغ ها در ذهنش
سیاه سرفه می کنند
سیاه سرفه می کنند

نادر ابراهیمیان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا