🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اردیبهشت

(ثبت: 258745) اردیبهشت 7, 1402 

.

از رد نگاهت
در کوچه پس کوچه های دیروز
عطر خاطره جا خوش کرده
چند اردیبهشت بشکفم
تا دوباره در آغوشت
بهشت را
جاودانه ببینم

 

✍️#شیدا_شهبازی
📚#خوشہ_خوشہ

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 7, 1402

    از رد نگاهت
    در کوچه پس کوچه های دیروز
    عطر خاطره جا خوش کرده
    چند اردیبهشت بشکفم
    تا دوباره در آغوشت
    بهشت را
    جاودانه ببینم

    سلام و درود

    در زمانی که غم بی رحمانه به دل ها یورش می برد بهترین کار را شاعرانی چون شما به انجام می رسانند و آن سرایش عاشقانه هاست.

    خانم شهبازی عزیز این سروده یکی از بهترین کارهای ادبی شماست.

    در پناه خدا 🌱♥️🌹👌👌👌👌👌👌🌹♥️🌱

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و عرض ادب

      ممنون از مکث نگاهتان

      به دیده لطف خواندید
      🌺🌸

      شعر تنها سرزمینی است
      که اعتراض و رویا و خیال اساس زیستن در آن است

  2. علی معصومی

    اردیبهشت 7, 1402

    🍃🌺🍃🌺🍃
    درودها بر شما

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان در پناه خدا🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا