🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شبیخون

(ثبت: 270670) تیر 9, 1403 
شبیخون

 

شبیخون می‌زنی
بر شاهراه اندیشه
غباری کهنه نشسته
بر قامت واژه‌ها
زانو‌ می‌تکانیم
از افتادن‌های پرتکرار

 

✍#شیدا_شهبازی
📚#خوشه_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود بر شما بانو شهبازی بزرگوار
    کوتاه زیباییست
    بنظرم مهمترین مسئله برخاستن پس از هر بار افتادن است و تسلیم نشدن.
    وجود و قلمتان سبز
    شاد و سلامت باشید💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا