🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راز

(ثبت: 270672) تیر 10, 1403 

 

زنان
راز گلواژه‌ها را
مو به مو می‌دانند
شاعران اما
سر هر پیچ
حیران می‌شوند

 

#شیدا_شهبازی
#خوشه‌_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    تیر 10, 1403

    درود بانو
    ضمن سپاس از شعر زیبایتان انتظار داشتم پس از صحبت از زنان صحبت از مردان باشد ولی دیدم با شاعران مواجه شدم‌. علت این مقایسه چیست؟
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا