🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ریسه

(ثبت: 269862) خرداد 7, 1403 

 

در خواب های بکر
کابوس ها
پشتِ پلکم
تکیه می کنند
خورشید
کم کم شعله می کشد
و‌من بر شاخه های سخت فردا
ریسه های انکار می آویزم
و بیداری را
به حاشا می نشینم

 

✍#شیدا_شهبازی
📚#خوشه‌_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    خرداد 7, 1403

    سلام بر شیدای شعر
    و راستش نمی دانم ” بکر ” در خط اول خوب است یا اضافه است ؟ چون باقی شعر نیز جایی از آن حمایت نمی شود .

  2. طارق خراسانی

    خرداد 7, 1403

    و‌من بر شاخه های سخت فردا
    ریسه های انکار می آویزم
    و بیداری را
    به حاشا می نشینم

    درودتان 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا