🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از سروش عشقنوش

(ثبت: 248281) خرداد 14, 1401 

سروشی در مکتب ادبی نورگرایی:

ماه باشد/
مهر باشد/
زمزم نگاه باشد/
تا زلال چشمه، راه باشد/
آسمان جان و دلپناه باشد/
من چگونه باشم از سروش عشقنوش، در شکیب؟! //

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 17, 1401

    مکتب ادبی نورگرایی بطور خیلی خلاصه:

    ترسیم طبیعت و سنت با قلم موی معنویت بر بوم پسامدرن

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا