🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از چشمهایت می چكم…

(ثبت: 240632) تیر 26, 1400 

 

همه چیز
تقصیر تو نبود ، من هم
مقصر بودم كه احمقانه باور كرده بودم بودن در عین نبودنت را
آرام بخش ها
حافظه ام را پاك كرده اند
امّا دلم می گوید من كسی را بسیار دوست می داشتم…
ولی تو
روزی كه با ترانه ای قدیمی
به نقطه ای دور خیره می مانی و من
از چشمهایت می چكم…
.
یكشنبه
بیست و سوم مهر نود و شش
مهران قرجه داغی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا