🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسکله ی تنهایی

(ثبت: 267668) بهمن 22, 1402 
اسکله ی تنهایی

 

در اسکله ی تنهایی ،
به کشتی شناورِ عشق ،
در وسط اقیانوس جدایی
چشم دوخته ام …
ساحل افکارم ،
در آرام ترین طوفانش
گرفتار است …
در اعماق این تضاد ،
زخم هایم با دهانی گشاد ،
به حماقت هایم میخندد  . . .
منم به جبر روزگار ،
ناچار به اختیار خودم ،
زندگی را ادامه خواهم داد . . .

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا