🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کودک کار

(ثبت: 268866) فروردین 17, 1403 

 

کار ،
حکم اعدام عروسک های کودک را داد
بُرد . . .
در سرش بود آرزویی را باد
مُرد . . .
در مرامش تخم امیدی که کاشت
بار دیگر ،
اشک طفلک در شهر ،
آرزوی قاضی عادل داشت . . .

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا