🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیماری

(ثبت: 267931) اسفند 3, 1402 

کنارِ
طبیبم ناله سر دادم :
《 مگر او
نمی‌بیند به سر تا پام ، لیلا هست فریادم ؟
چرا یادم به زیر بیدِ مجنونش نمی آید ؟
چرا هر دم به حال من نمی‌گرید ؟
نگاهم را چرا چشمش نمی‌دزدَد ؟ 》

طبیبم گفت : با این ناله بیماری همیشه . . .
نمی‌داند که من خود تن به بیماریم دادم . . .

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا