🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشک باران

(ثبت: 260711) خرداد 17, 1402 

 

رفته ای و در دلم اندوه ، مهمان گشته است

آسمان عشق ، پُر ، از اشک باران گشته است

من خزان بودم و با تو رسم رویش یافتم

بی تو هر کفری به دل معنای ایمان گشته اشت

 

خزان تابش

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):