🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اعتراض دارم

(ثبت: 264042) مهر 1, 1402 

 

اعتراض دارم:

داد می زنم
گوش نمی کنید

زوزه می کشم
جنگل گوش می دهد

 

امیرحسین شاه علی
9ساله از کرج

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود
    به به
    با این سن کم چه خوب می سرایی!
    همه ی اشعارت در این سایت را خواندم.
    چقدر از سن خودت بزرگ تری
    اما کاش این قدر سیاسی فکر نکنی!
    راستی:
    این شعرت به سبک سروش است.
    شعر سروش را، می شناسی؟

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا