🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کفش هایم زنده می مانند

(ثبت: 263952) شهریور 28, 1402 

 

لباس هایم مرده اند
امروز باران
مرا به رگبار بست

با پاهای کوچکم
می دوم به سمت پل عابر
خدا، آن سمت خیابان منتظرم است

کفش هایم همیشه زنده می مانند

 

امیرحسین شاه علی
9 ساله از کرج

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. شهریور 28, 1402

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏خیلی عالی بود

  2. طارق خراسانی

    شهریور 28, 1402

    سلام عزیز جان بابا طارق

    چه قدر زیبا و پر از اندوه
    الهی عمر نوح را خدا به پسر عزیزم عنایت کند .

    در پناه خدا 🌿❤️👏👏👏❤️🌿

  3. احسنت
    زنده و سرزنده باشی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا