🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اعجاز عشق

(ثبت: 233816) آذر 22, 1399 

 

به آیه هایِ اعجاز
رسیده اند
عاشقانه هایم
و به سجده
در می آورم عشق را
برای تو،

منتظرم باش
تا رسالتم را
از جایی دور دست
بر سرِ پیچِ گیسویِ
پریشان شده ات
آرام به هبوط
برسانم

و رسولی می شوم
تا راهِ راستِ معاشقه را
بر چشم های تو
هدایت کنم

آری…
چشمانت نشانه
برگزیده شدنِ من است
و بر رسالتم
ایمان بیاور

رسول مسعودی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا