🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 التهاب درد

(ثبت: 208861) اسفند 20, 1397 

حس می کنم گذشته ام از التهاب درد
شاید کنار آمده ام با هوای سرد

ویران شده تمام تنم در هجوم باد
بر صورتم نشسته هوای خزان زرد

غربت که آشنا شده با شعرهای من
در اوج بی کسی گله از هیچ کس نکرد

صلح است بین عقل و دل و چشم های من
ساکت نشسته اند سر صحنه ی نبرد

گم کرده ام تمام خودم را میان برف
اما تو در بهار به دنبال من بگرد

 

عظیمه ایران پور

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    اسفند 20, 1397

    درود ها و اشعارتان بهاری بانو

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. حسن مصطفایی دهنوی

    اسفند 20, 1397

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا