🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خورشيد حضور

(ثبت: 270649) تیر 8, 1403 

 

اشتياق من فراوان بود اما راه…دور
چشم هايم بى قرار ديدن درياى نور

او شفيق ناتوانان بود و در جسمم فقط
ذره اى جان مانده بود و عالمى احساس و شور

در زمستانى كه يخبندان وجودم را گرفت
گرم شد كم كم دلم از هرم خورشيد حضور

راه را نزديك و قنديل تنم را آب كرد
سرپناه و هم مسيرم شد به هنگام عبور

در حريم امن آرامش وجودم گرم شد
تا رسيدم به تلألؤهاى درياى شعور

در همان لحظه بساط اضطراب و اعتماد
شد به مهر ضامن آهوى جانم جمع و جور

عظيمه ايرانپور

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 8, 1403

    سلام و از صمیم جان درود

    تنها می توانم‌ بگویم آفرین

    در پناه خدا🌹

    • عظیمه ایرانپور

      تیر 10, 1403

      سلام عموجان
      ممنونم از لطفتون
      سبز باشید و سربلند🌺

  2. حسن نبی

    تیر 8, 1403

    درود
    همچون همیشه عالی قلم زدید👌👌

    • عظیمه ایرانپور

      تیر 10, 1403

      سلام گرامی
      سپاسگزارم از همراهی
      و حضور سبزتون🌷

  3. درود بر شما
    مثل تمامی کارهایتان زیباست و دلنشین…
    وجود و قلمتان سبز
    شاد و سلامت باشید💐💐💐

    • عظیمه ایرانپور

      تیر 10, 1403

      سلام و عرض ادب
      خوشحالم زیبا خواندید
      سپاسگزارم
      زنده باشید در پناه خدا🌹

  4. معین حجت

    تیر 9, 1403

    درود بر شما بانو …
    دلنشین سروده اید👏👏👏🌺🌺🌺

    • عظیمه ایرانپور

      تیر 10, 1403

      سلام بزرگوار
      حضورو تأیید شما باعث افتخاره
      ممنونم🍃

  5. درود وسپاس
    پراست ازاحساس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا