🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امپراطور

(ثبت: 237511) فروردین 15, 1400 

☀️

خورشید
نرم نرم
از پشت پنجره
مرا می خواند
به ایوان می روم
گیسوانم موج در موج
با باد می رقصند
لطافت هوا
سر می خورد
روی گونه هایم
لبخند می زنم
امروز
دوباره
امپراطور قلمرو خویشم

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سعید فلاحی

    فروردین 15, 1400

    درود و ادب

    بسیار زیبا

    لذت بردم

    مانا باشید و سرسبز

    👏👏👏👏

  2. شیدا شهبازی

    فروردین 16, 1400

    سپاسگزارم از لطف شما استاد گرامی🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا