🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اندوه روزگار

(ثبت: 219718) دی 3, 1398 

 

لیلای این زمانه با قیس دیگری هست
فرهاد عصر حاضر با یار بهتری هست

در شهر و هر دیاری الله شد فرامش
ملای هر دیاری خود یک پیمبری هست

پیر و مرید و مرشد در این جهان فراوان
هر مرشدی در اینجا مانند سروری هست

سعدی این زمانه دنبال شاعری نیست
دنبال پول بنزین یا خانه پروری هست

دیگر سخن مگو هیچ گر این سرت عزیزست
چونکه سخن درینجا مخصوص برتری هست

#صابر_ستوده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا