🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اندوه نبودنت

(ثبت: 241624) شهریور 18, 1400 

 

هنوز پیچك های روییده از قلبم انتظار تو را دارند ولی
تو دور می شوی و من در همین دور می مانم..
پشیمان كه شدی
برنگرد ، لاشه ی یك دل دیدن ندارد!
بی تو مدتهاست كه كوچانده ام بغض های بی آشیانه را به لبخند های نا آشیانه،
من در اوج پاییزی ترین ویرانی
یك دل امروز با همه تنهایی خود به یاد آن همه خاطره می‌نویسم..
می‌شنوی ؟
دیگر صدای نفس ام نمی آید
به دار كشیده مرا بغض نبودنت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا