🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انس با نداری

(ثبت: 5946) اردیبهشت 12, 1397 

انس با نداری

ما با فلاکت الفتی دیرینه داریم

فریادهایی آتشین درسینه داریم

این”ما”که می گوییم، جمعی بیشماریم

چشم امید از “آخرین آدینه” داریم

حاشا که این امید را از ما بگیرید؛

کلا، که در دل، از شما هم کینه داریم

غرقید در دنیا پرستی، مثل قارون

“قارون تر”از قارون، در این کابینه داریم

ما را به نان شب، اگر محتاج کردید؛

محتاج رای ما شدید، آئینه، داریم!

تا کدخدا را مثل یک بت، می پرستید؛

ما آرزوی محو تان در سینه داریم

            

“خالو”چه می گویی تو بامستان قدرت؟!

“ما از “فریدون” تا حسن، پیشینه داریم”

96/01/28 مرتکب شدم…ر.زم
#رضا_زمانیان_قوژدی 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا