🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اهورای…

(ثبت: 253212) آبان 28, 1401 

 

اهورای همیشه جاودانم
کمک کن تا ابد عاشق بمانم

کمک کن تا که با یارانِ همدل
همیشه از فُروهرها بخوانم

کمک کن وقت سخت جان سپردن
فقط اسم تو باشد بر زبانم

بپوشان بر تنم سدره و کشتی
که تازه تر شود روحُ روانم

رهایم کن تو از بندِ شیاطین
که زندانیِ دیوانِ زمانم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 28, 1401

    درود بر شما جناب خانه گیر گرامی

    زیباست

    💐🙏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا