🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این روزها

(ثبت: 254387) دی 8, 1401 

 

کسی این روزها هم صحبتم نیست

انیسِ این دِلِ بی طاقتم نیست

غریب و بی کسم در این ولایت

صدایی در سرایِ خلوتم نیست

به مانند درختی در زمستان

طراوت ذره ای در قامتم نیست

ازآن روزی که رفتی از کنارم

حلاوت در زمان و ساعتم نیست

بیا برگرد سویم بار دیگر

که از هجران سرودن عادتم نیست

 

اسماعیل خانه گیر

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. درود بر شما جناب خانه گیر گرامی

    همنشینی به از کتاب مخواه

    امید آنکه هم صحبتی ارامبخش نصیبتان بشود

    زنده باشید

    💐🙏💐

  2. درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌺

  3. درود بر شما🌷🌷🌷

  4. سلام و درود

    دو بیتی زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

  5. سلام و درود
    به به
    بازگشت تان مبارک

  6. به به چه زیبا سروده اید تنهایی را
    این بلایی است که دامن گیر انسانهاست
    💐💐💐🌿

  7. سیاوش آزاد

    دی 9, 1401

    سلام
    غریب و بی کسم در این ولایت
    خوب است انسان برسد به این مقام
    خداوندا بفریاد دلم رس
    تو یار بیکسان مو مانده بیکس
    همه گویند طاهر کس نداره
    خدا یار موئه چه حاجت کس

  8. مهدی سیدحسینی

    اسفند 12, 1401

    درود بر شما
    به امید سلامتی و رهایی از تنهایی
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا