🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عفاف

(ثبت: 243780) دی 1, 1400 

 

تو الگوی زنان روزگاری

کلامت گشته با هر لهجه جاری

هدایت کرده ای با این عبارت

عفاف آینه ای از دین مداری

اسماعیل خانه گیر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 1, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . استاد ارجمند . بسیار زیبا سروده ای 🌺
    . و به نکته خوبی هم اشاره کرده ای
    . ولی حجاب ( چادر ) در هیچ جای قران مجید
    . نیامده و تاکیدیم بر آن نشده
    . ولی بسیار از بانوان مایل به رعایت آن و پوششی
    . از روسری و چادر هستند . کما این که مادر خدا بیامرزم را بی چادر هرگز ندیدم
    . کاش این حجاب اختیاری بود
    . روزگارتان خوش باد 🌺🌿🌹🌿🌺

  2. سلام و درود

    بسیار عالی

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا